Minor in Suriname

Wij zijn er!

Afgelopen maandag ben ik naar Suriname gevlogen. Na een reis van 9 uur zette ik de eerste stappen in Suriname. Toen ik uit het vliegtuig stapte kwam er een soort van warme deken over mij heen, volgens mij was het toen rond de 30 graden!

We waren zo door de douane heen en we dachten snel klaar te zijn maar we hebben uiteindelijk nog meer dan een uur op onze bagage gewacht. Daarna nog iets meer dan 4 uurtjes naar nieuw Nickerie gereden in een busje.

Het is hier wel altijd warm, gemiddeld zo’n 30 graden en ook erg plakkerig. De eerste dagen hebben we rustig aangedaan en veel in de hangmat gelegen. We zijn even langs de WINgroep geweest waar we stage gaan lopen maar het is nu nog vakantie dus daar was nog niemand. 1 oktober beginnen we echt met de stage. Vandaag zijn we een rondje gaan fietsen langs de zeedijk en hebben foto’s gemaakt, op de terugweg merkte we pas hoeveel wind mee we hadden gehad.

De omgeving is hier echt totaal anders. Veel verschil tussen arm en rijk, dat zie je vooral aan de huizen. Ook zijn sommige wegen nog niet verhard en lopen er wilde zwerfhonden over straat.

Nu nog even vakantie houden en rond 1 oktober ga ik dan echt beginnen met mijn stage!

Reacties

Reacties

hetty

Lieve Loes,Het is nog maar een week dat ik je uitzwaaide voor jou vast een gevoel dat het veel langer is. Het is den k ik wel fijn voor jullie om tot 1 oktober nog op ontdekkingstocht te kunnen gaan. ik ben benieuwd wat voor plannen jullie maken. Natuurlijk blijf ik ook via machteld en henk op de hoogte.Dit week end is machteld bij mij geweest en we hebben een mooi toneelstuk gezien en het is altijd fijn om samen te zijn.
Ik ben weer benieuwd naar je avonturen veel liefs Hetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!