Minor in Suriname

De laatste voorbereidingen

Paspoort check, visum check, ticket check,papieren voor Suriname check, kleren en alle andere spullen check.

Alles nog een keer controleren en nakijken of ik echt alles heb. Vandaag mijn backpack inpakken, beetje proppen en alles past er vast in. Het is raar om voor 4 maanden in te pakken. Wat moet je wel en niet allemaal meenemen?? Na vaak te beginnen met het maken een inpaklijst, strandde ik vaak bij wat voor kleren ik mee moest nemen en ging dan maar iets anders doen. Afgelopen week me er toch maar toe gezet om alles op een rijtje te zetten.

Vorige week en de week ervoor heb ik nog introductiekamp en intensive preparation week van mijn minor gehad. Heel veel informatie gekregen en duidelijkheid gekregen wat voor opdrachten ik moet maken. Ook alle mensen van de minor leren kennen, iedereen even enthousiast om naar het buitenland te gaan!

Afgelopen week heb ik nog een weekje vrij gehad. De oma's en opa nog even bezocht, afgesproken met vriendinnen, de laatste spulletje gekocht en dan beginnen met klaarleggen. Wat wil ik mee en wat moet ik toch echt thuislaten. Deze week heb ik mij erg vaak afgevraagd hoe dit ooit in mijn backpack gaat passen maar met een beetje hulp van mijn vader lukte het toch.

Vandaag het laatste dagje in Nederland. Morgen moet ik al om 6.15 uur de bus nemen richting schiphol! En dan om 11.15 uur vlieg ik samen met Violaine en Rozemarijn naar paramaribo!!

Ik heb erg zin in dit nieuwe avontuur :)

Reacties

Reacties

Roos

Hee Loes,
Super tof dat je deze reis gaat maken. Rust nog maar ff lekker uit vandaag. Een hele goede reis. En heel veel plezier en succes!!

Gerard

Ziet er goed uit het avontuur is al begonnen. Geniet ervan en succes met de studie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!